Tuesday, December 25, 2012

Desa Waterpark KL

 21/12/2012
Desa Waterpark KL...bawa anak g main air..., kali ni datang bersama dgn adik n anak saudara
ramai2 mainair lagi best..Ini dah kali ke-2 kami sekeluarga ke sini, masa cuti sekolah bulan 3 lepas kami dah datang tapi hanya 4 beranak sajer..tiket dia pon dah naik hargalah..dewasa rm30, kanak2 rm 20...mungkin hari minggi tambah n cuti sekolah..harga pon naik ler...
so, tak berapa nak meriahla...kali ni memang meriah sebab ramai...
anak2 pon suka sebab ada kawan untuk main.

 
 Bersama 2 oranga dik2 ku..
Susah nak berkumpul ambik gambar bbersama.kebetulan 
dioran datang umh adik kat Klang, so ajak diorang sekali
Jom tengok beberapa gambar yg sempat kami ambik...
*
*


Emm.Guano en suami ku..kucar molek bojeng rambut....
hihihi

Adik ipar ku arni idayu


Seronok si Raffeq main air..sampai x nak naik 





Adik n isteri dia..


Anis & isya


Adik tino aku..n raffeq

Ngan 2 orang adik ku








alahai..baru nampak muka ank sulong aku..duk suko main air..
nak ambik gambar pon tak nak...
apolah abang ni ..x sporting langsung..sejak besar x suka bergambar..masa kecik bukan main posing..


Alhamdulillah...semuanya selamat, dari pukul 1 hingglaah kul 5.00 petang..barulah kitaorang balik..
tu pon anank2 masih tak puas nak main air,...maknya pon apa 
kurangnya..lebih dari anak..tq my hubby yg sudi bawa kami ke sini..lain kali bolehlah datang lagi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..