Sunday, February 6, 2011

~koleksi Tudung Bawal~

Hari ni hari rajin sedunia agaknya...lepas jer lipat kain, aku terfikir nak simpan tudung plak...dah lama tak sentuh & pakai tudung2 bawal ni, sejak timbul tudung fashion Ariani, tudung bawal ni semacam dah dilupakan...terasa sayang diletak merata2 jadi aku lipat dan susun utk simpan tempat yg selamat daripada Mok ti ( Tikus )..Lipat punya lipat, ..byk jugak tudung2 aku nih...masa dulu pernah jadi Tauke Tudung lah katakan..tu senang nak beli tu....warna ikut matching ngan baju lagi....
*
*
*
*
*
*

Inilah rupa tudung yg pada suatu ketika dulu menjadi pilihan utama 'ore kelate'.
Tudung bawal ni design dia lebih kepada yg berbatu-batu & berlian...
bagi yg suka melawa mcm aku ni....(hi2x) amatlah sesuai sekali...
Sekarang ni aku masih lagi memakainya, walupon x sekerap dulu, itupun ke majlis2 perkahwinan jer....

Pelbagai design & batu berlian..

Fashoin yg agak lama...batu berlian kecik...
rasanya tudung ni ada yg aku beli masa duk belajat kat universiti lagi..lama betul, tapi ianya cukup tahan lama..dan warnanya tak pernah pudar...
kainya pon tak berbulu sebab tudung2 bawal aku semuanya jenis kain bawal no1..



Design terbaru...tapi ada lg yg terbaru skrg ni,
tapi sejak timbul fashion Ariani,
aku dah tak 'uptodate' tudung2 bwl...jadi tak tahu apa yg terbaru kat pasaran skrg...


Tudung2 ni yg paling lama sekali, masa mula2 tibul lagi aku beli..masa ni just sulam bunga takder fashion berlian / batu...

Sesiap yg terbaca post ini, dan berminat utk menjual tudung bawal no 1,
boleh mesej yer..kami sedia menjual dengan harga yg murah ( harga borong)..
...HARAP MAKLUM...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..