Tuesday, April 20, 2010

~~AlaHai KeK CokLaT~~

Teringin nak makan kek coklat..hubby suruh beli jer dia kata senang...tapi aku berkeras nak buat sendiri..lagi puas hati..heheh...konon2 nyer nak cuba tunjuk bakat yang ada......tapi tak taulah jadi ke tidak..sama2 lah kita tengok nanti........
Pagi2 lagi aku dah bersiap ke kedai untuk mendapatkan bahan-bahannya....walauapapon rintangan..hari ini aku mesti buat jugak kek tuh.....sebab dah berhari2 duk tangguh....
hari ni ahbis jer kelas komputer aku balik umah, solat asar dan terus memulakan upacara memebuat kek....hehehehhe
Kek ni aku kukus jer...tapi yg suspen nyer masa nak membuka tudung gugusan tuh..bukan aper takut tak naik jer...manalah tau buka2 kempes jer kek aku....
*
*
Rasa2 jadi ke tidak????
*
*
Cuba Teka
?
?
Buka..buka...alahai...nasiblah naik molek jer kek aku...hehe..tunggu dulu...biar lama sikit, kot2 dia kempes balik...ah!!!....nasib baik..tak kempes.......heheh...
*
*
Setelah di saluti dengan coklat masakan dan coklat urai......
Jeng...jeng.....jeng...............


Setelah satu jam lebih bertungkus lumus naka inilah hasilnya......
Kek Coklat ( Bersalut Coklat Masakan & coklat Urai )
Saper2 yang nak cuba buat..boleh dapatkan resepi ni Facebook aku....huhu..Selamat Mencuba...
Bye..Bye...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..