Saturday, September 29, 2012

Raya Aidilfitri 2012

Rasanya dah berbulan-bulan aku tak online & berblog.
.Entahler kalau ada masa..pc plak yg rosak...time ok aku plak yg mls + takder masa...ni barru
 berkesempatan nak berblog kembali...

*
*
*

Walaupun raya dah lama berlalu..tapi takpelah apa boleh buat..
aku baru berkesempatan 
nak upload gambar2 raya hari tu....emm...tahun ni tema kami sekeluarga warna grey...
tak rancang pon nak buat baju raya colour ni..Tapi comey jugak kan colour ni???hi3x...

















*

*

*
 Sekian utk kali ini....
kita sambung raya thn depan plak gamaknya.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..