Friday, November 5, 2010

~ CD Pertama Aznor Raffeq~

Dah lama saing-saing duk syor suruh try guna lampin moden nih...aku bukannya x sir try..tapi masa diorang duk syor tuh..aku takdok baby...anak aku hok sulong tu pon doh tak pakai lampin..so kena tunggu second baby lah...alang2 dah ader baby baru nih aku baru nak try pakaikan kat baby...yolah duk dengar saing2 kato bolih jimat...aku pon duk tengok2 ..cari2 dalam internet nak tahu lebih lanjutlah katakan..yolah mugo masa tuh x nok byg lagi camner pampers hok bulih basuh nih..!!!hehheh...


Rupa-rupanya inilah dia ......barulah aku tahu...kui..kui....( darat sunggoh )hehehe..aku just beli 2 helai..yolah baru nak try...( hello kitty Babyland printed & Hitam putih Sunny baby )

Tapi kalu guna benda alah ni...janji kena rajin nak basuh..yola kalu guna hok pampers biasa tuh...terus buang jer lepas baby kencing @ berak yg ni dah memang nm dia pon pamper boleh dibasuh dan digunakan semula..jadi kena basuhla...bagi ibu yg x bekerja mcm aku nih..x jadi masalah setakat nak basuh membasuh ni..yola tak sibuk mcm ibu yg bekerja...


emmm....Aznor Raffeq with CD


Kelihatan cantik & menarik..kalu x pakai seluar pon dah ok...sebab CD ni kelihatan spt seluar dah...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz................zzzzzzzzzzzzzzzz............

sedap sunggoh tdo..

Lena terus................

Thursday, November 4, 2010

Wednesday, November 3, 2010

~Semangat nya dia~

Pejam celik..pejam celik kejap jer masa berputar meninggalkan kita..sedar tak sedar dah lepah 40 hari aku berpantang...hari ni dah masuk hari ke 43..baby pon dah besar dah..semangat sunggoh dia....tak sabar nak tengok dia semakin membesar...


Tengoklah nih..bukan main best lagi tdo..aku suka letak dia meniarap ats dada..mungkin dia selesa duk camtu..sampai tdo...zzzzz.......lena sunggoh...!! terngangga mulut2...hehe


Tengok semangat sunggoh....tak pakai baju lg nampak ..dah 5 kg nih!!

Nak mandi nih..tu buka baju dia...



Suka kan bila dah ada ank sendiri...Emmm....baru kita faham & rasai bagaimana perasaan bila dah menjadi ibu nih..tambah2 dah ada 2 anak ..aku harap aku lebih matang dan tabah dalam mendidik anak2 semoga menjadi ank yg baik, soleh & berguna ...Aznor Raffeq & Anor Mifzal , mama & papa doakan semoga menjadi ank yg baik & soleh..Amin

Pertandingan Futsal

Pertandingan Futsal diantara Tadika Perpaduan seluruh
Tanah Merah/Machang/Jeli..sayangnya tak dapatlah aku nak g tengok..almaklumlah masih dalam pantang..Apapon my hubby sempat ambik gambar..dapatlah tengok gelagat ank teruna aku nih...











Antara pemain2 dari Tadika Perpaduan Kg Sat












HaNdsoMe TaK????

Emmm....macam2 lagak ank teruna aku nih...kononyer pakai baju baru..
.baju ada topi lagi tuh!!



Saturday, October 9, 2010

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Breastfeeding tickers

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..