Friday, November 5, 2010

~ CD Pertama Aznor Raffeq~

Dah lama saing-saing duk syor suruh try guna lampin moden nih...aku bukannya x sir try..tapi masa diorang duk syor tuh..aku takdok baby...anak aku hok sulong tu pon doh tak pakai lampin..so kena tunggu second baby lah...alang2 dah ader baby baru nih aku baru nak try pakaikan kat baby...yolah duk dengar saing2 kato bolih jimat...aku pon duk tengok2 ..cari2 dalam internet nak tahu lebih lanjutlah katakan..yolah mugo masa tuh x nok byg lagi camner pampers hok bulih basuh nih..!!!hehheh...


Rupa-rupanya inilah dia ......barulah aku tahu...kui..kui....( darat sunggoh )hehehe..aku just beli 2 helai..yolah baru nak try...( hello kitty Babyland printed & Hitam putih Sunny baby )

Tapi kalu guna benda alah ni...janji kena rajin nak basuh..yola kalu guna hok pampers biasa tuh...terus buang jer lepas baby kencing @ berak yg ni dah memang nm dia pon pamper boleh dibasuh dan digunakan semula..jadi kena basuhla...bagi ibu yg x bekerja mcm aku nih..x jadi masalah setakat nak basuh membasuh ni..yola tak sibuk mcm ibu yg bekerja...


emmm....Aznor Raffeq with CD


Kelihatan cantik & menarik..kalu x pakai seluar pon dah ok...sebab CD ni kelihatan spt seluar dah...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz................zzzzzzzzzzzzzzzz............

sedap sunggoh tdo..

Lena terus................

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Breastfeeding tickers

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..