Wednesday, November 3, 2010

~Semangat nya dia~

Pejam celik..pejam celik kejap jer masa berputar meninggalkan kita..sedar tak sedar dah lepah 40 hari aku berpantang...hari ni dah masuk hari ke 43..baby pon dah besar dah..semangat sunggoh dia....tak sabar nak tengok dia semakin membesar...


Tengoklah nih..bukan main best lagi tdo..aku suka letak dia meniarap ats dada..mungkin dia selesa duk camtu..sampai tdo...zzzzz.......lena sunggoh...!! terngangga mulut2...hehe


Tengok semangat sunggoh....tak pakai baju lg nampak ..dah 5 kg nih!!

Nak mandi nih..tu buka baju dia...



Suka kan bila dah ada ank sendiri...Emmm....baru kita faham & rasai bagaimana perasaan bila dah menjadi ibu nih..tambah2 dah ada 2 anak ..aku harap aku lebih matang dan tabah dalam mendidik anak2 semoga menjadi ank yg baik, soleh & berguna ...Aznor Raffeq & Anor Mifzal , mama & papa doakan semoga menjadi ank yg baik & soleh..Amin

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..