Tuesday, March 23, 2010

Sesuai kah aku......???

Macam tak sesuai je aku pakai tudung cam ni...nampak tembam lah plak muka aku..aduss....tengok orang pakai lawa je...hehehe...apapon tak salah kan nak mencuba sesuatu yg baru???Masa ni kitaorang lepas bersiap nak pegi umah kawan kenduri ,,jadi nak posing dulu...kalau nak tau gambar ni ank teruna aku yg ambik tau???boleh haraplah....

Orang sebelah aku tu sebenarnya nak menyibuk je...huhu..tapi takpelah kesian kat dia..kita kasi can la masuk kat blog ni..hehehe....jgn mare yea cik abg sayang!!!


Tengoklah muka aku yang tembam...!!!!tapi manis tetap ada...hehehe..perasan lah plak!!masuk bakul angkat sendiri...tapi takper angkat sendirilah...nak harap org entah bilakan???huhu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..