Sunday, May 23, 2010

~BeRsAMa HaRi KeLuArGa MaHkaMaH~

Sempena sambutan Hari Keluarga Mahkamah negeri Kelantan..kami sekeluarga dijemput untuk meraikannya bersama-sama...jangan jealous yer...!!heheh...kami bukan org penting dan bukan pula kakitangan mahkamah...just nak menyibukan diri,...dah org ajak apa lagi..bagaikan org mengantuk disorongkan bantal......huhu..Sebenarnya Hubby aku ni yang kenal dgn geng2 nih..buat repair komputer utk diorang....tu yg kami pon terlibat sama.......
Nak dijadikan cerita, dalam perjalanan ke Lata Tembakah, kereta kami terlibat dalam kemalangan...bukannya dengan org lain tetapi dengan kereta kawan sendiri, kereta kami terlanggar belakang kereta rg yg berada di depan disebabkan ada kecuaian org lain...nak tahu kenaper???ada seorang hamba Alllah tu..tak tahulah bagaimana cara dia berfikir,, ada gamaknya dia menggunakan kereta untuk menarik kereta yang rosak..dahlah menggunakan tali yg panjang..memang menyusahkan...disebabkan dia kami sesama sendiri berlanggar....nak buat 'u' tapi tak lepas..kereta yg menarik lepas pusingan u tapi kereta yg ditarik tak lepas..mengakibatkan tali melintang ditengah2 jalan...disebabkan tali tersebut kami terpaksa memberhentikan kereta dengan mengejut..dalam keadaan hujan yg lebat & jalan yg licin kereta tidak dapat dikawal....huhu..sadisssssssssssss....

Dalam keadaan yg tidak berapa mengembirakan..tetapi masih berupaya lagi untuk berposing...heheheh

Airnya sejuk..memang sesuai kalu mandi di dalam keadaan cuaca yg panas terik...tapi malas nak salin baju lah palk..





































No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..