Sunday, May 2, 2010

~s@mBut@N H@Ri KeluARg@~ di PeRuM@H@N T@M@N B@R@K@H

Saturday-1 Mei 2010


Hari ni aku bangun awl sikit daripada hari biasa, almaklumlah nak p sambut hari keluarga yang dianjurkan oleh YB Abdul Fatah bertempat di padang yang berdekatan dengan umah aku...setiap tahun Hari Keluarga akan disambut di kawasan perumahan kami..Pelbagai acara yang disediakan untuk para ibu dan anak-anak..tak tahannya para ibu yang lebih2 ..maklumlah berpeluang untuk menonjolkan bakat yg ada....hehehe..aku ni yang tak sabar2 nak menyertai acara yg diadakan....
Semua acara aku masuk..walaupon perutku berisi tapi tak menjadi penghalangnya..bermain dengan penuh berhati-hati..hehehe..Antara acara yang disediakan untuk kaum ibu seperti bola jaring( just shoot bola dalam jaring) sesiapa yg berjaya memasukan bola dalam jaring paling byk dikira pemenang, mengisi air dalam botol, ngail dalam botol, bowling kelapa...heheh acara ini aku yg jadi juaranya..huhu..tak sia-sia dari pagi ke petang aku kat ctu..at least ada juga hadiah utk di bawa balik nanti..hadiah untuk cabutan bertuah cukup lumayan, masukan bola golf dalam lubang..acara ni aku di tempat ke 4..kira oklah daripada 79 orang peserta yang menyertainya...Dua buah basikal di sediakan pada mereka2 yg bertuah..tapi nombor aku tak bertuah pon..huhu...tapi takper dapat hamper pon dah kira oklah....daripada balik dengan tangan kosong...

With Kak Ta..semangat nih nak tunggu acara bermula, org di sebelah aku tu sanggup panggil adik ipar dia datang umah jaga anak..yealah nak mainlah katakan!!!huhu....

Walupon hari panas terik..semangat tetap tak luntur nak bersukaneka..hehe


Baru lepas acara lontar belon secara berpasangan...

With Kak Yah..Semua kakak2..heheh..kiranya aku yg paling muda..terasa muda sikit bila di kelilingi org yg lebih tua drpd kita..huhu


Acara tarik tali sedang berlangsung dikalangan para bapa...


dengan penuh debaran menunggu giliran ..kot2 nombor bertuah menjadi milik kaum ibu nih..hehhe



Kak Yah & Kak Hajar..


Bila nak pangiil no kita nih???


Tak sabar nak ambik hadiah nih!!!


Masih bergaya.....menawan lagi ..huhu



Ucapan oleh YB Abdul Fatah..



Acara Pembahagian Hadiah...


Yey...yey...dapat hadiah...



Hadiah temapt Pertama Acara Bowling Kelapa..huhu








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..