Friday, October 5, 2012

~Aku~


Assalamualaikum..
Rasa keboringan yg teramat sangat..tak tahu nak buat aper
 di hari sabtu ini...baru jer siap membasuh kain,]
 fuuhhh..letih sunggoh dah berminggu-minggu terpaksa membasuh
secara manual ( tangan )..almaklumlah mesin basuh aku rosak lagi..nak kena cari yg baru nih!!!! 
*
*
 
 Sajer duk tengok gambar2 lama
 dalam pc ni..emm..terifikir plak nak masukan gambar2 aku nih...
konon2nya nak tayang muka aku kat sinilah...kita 'tepek'muka empunya blog..kot2 ada lagi yg tak kenal..kah..kah..kah...jangan mare yea!!!!!

 emm..ni muka terbaru..nampak licin tak??hi3x..sejak pakai produk DQistee
nampak perubahan pada muka...
licin gitu...hi3x..mcm nak jual brg lah plak...bukan nak jual brg..
tapi kalau yg duk tengah 
cr produk aper nak dipakai....
gunalah produk D qistee tanpa was-was...Insyaallah..memuaskan hati...
 



*
*
*
 

*
*
*
 




Emm,..takder byk sangat nyer gambar2 saya..
saya ni memang suak bergambar..tapi org tukang nak mabik 
jer takder..hi3x...kita sambung lain kali yer..nak g bersiap, jap lagi nak g kenduri rumah sepupu...adik dia kahwin...

WASSALAM

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..