Monday, October 22, 2012

Tahniah dari Mama


Alhamdulillah..Syukur kepada Allah, kerana dengan limpah & kurnianya, 
aku masih lagi diberi kesihatan yg baik, masih lagi dapat melihat dunia yg fana ini..dan yg paling penting masih cergas dalam menguruskan anak2 & hal rumahtangga....Syukur sangat2...
Dan hari ini paling gembira sangat sebab ank sulong 
aku dah berjaya menghabiskan bacaan al-quran kecik...emm..memanglah aku gembira sebab akulah gurunya!!!

Bukannya nak mendabik dada..sekadar berkongsi perasaan jer....
aku bersyukur kerana aku dulupon berjaya Qhatam al-quran...Insyaallah, setakat nak mengajar anak2 tu bolehlah..sekadar yg termampu.....Dalam duk marah2, duk berleter..akhirnya habis jugak...aduiii..penat betul kalau time mengajar, bukannya aper..
aku ni jenis panas baran..kalau salah sekali dua mulalah naik angin...
Maafkan mama yer Abang..
mama buat semua tu untuk kebaikan abang..kalau tak tegas...
mulalah malas....Apapon, mama & papa sentiasa mendoakan 
kejayaan abang di dunia & akhirat..
Semoga abang & baby akan menjadi 
ank yg baik & soleh..Amin..

*
*
*

 


*
*
 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..