Saturday, November 27, 2010

~RaffeQ 2 month~

Jap jer rasa..dah masuk 2 bulan baby aku nih...bukan main semangat lagi dia..tengok pipi tu montel jer...muka dah jadi bulat dah....suka tengok...


Sekarang ni dah pandai senyum..tengok dia tersenyum......

Comelnyo dia..............


Hitam manis lagi..hehheh....takper..hitam tu menawan....

Sunday, November 14, 2010

AzNoR MiFzAL KoNvOkEsyEN

Majlis Mini Konvo Aznor Mifzal telah berlangsung di Sek Men Keb Belimbing..bertempat di Dewan dato' Haji hasyim Sapei...emm..comeinya..pakai jubah biru ni...teringat masa konvo dulu2....
*
*
*

Cikgu lah tengah catit nama pelajar hok buat persembahan Tabikarama...ank aku x masuk
*
*
*

Cikgu Da duk tengah kusyuk menyolek adik2 pelajar hok buat persembahan...
*
*
*

Nursyafika Wardina Bersama adiknya Nursyasya Syarmimi dah siap di solek...emmm comeinya ank sedara c'nor ni ..kui..kui... ( ank sedara ni ) mcm kembar kan???...
Bukan kembar..sorang 5 thn sorg 6 thn....
*
*
*

Adik2 peserta Tabikarama dari Tadika Perpaduan Kg sat telah bersiap sedia untuk membuat persembahan...sedang beratur menunggu giliran utk naik
ke pentas membuat persembahan..
*
*
*

Ank nyonya mana plak ni sesat......!!!heheh..ni salah sorang peserta ..
mcm ank cina lah....
*
*
*

*
*
*
Ank Dayak sesat mari mn nih???!!

*
*
*
Mifzal & Amir...
*
*
*
Barulah napok muka ank jate aku...yolah dio tak buat persembahan...
tu x ambik gambar..duk tunggu nak terima sijil pakai baju jubah...barulah nk bergambar...
*
*


*
*
*

Antara Persembahan tarian yg ditontonkan...
*
*
*
Mls nak upload byk2 gambar...bukanyer aper...internet slow....Insyaallah..kalau pjg umur tahun depan jumpa lagi..almaklumlah ..thn depan hero aku masih bersekolah di situ...so thn depan mesti ada lg....wait 4 me...tata.......
*
*
*

Friday, November 5, 2010

~ CD Pertama Aznor Raffeq~

Dah lama saing-saing duk syor suruh try guna lampin moden nih...aku bukannya x sir try..tapi masa diorang duk syor tuh..aku takdok baby...anak aku hok sulong tu pon doh tak pakai lampin..so kena tunggu second baby lah...alang2 dah ader baby baru nih aku baru nak try pakaikan kat baby...yolah duk dengar saing2 kato bolih jimat...aku pon duk tengok2 ..cari2 dalam internet nak tahu lebih lanjutlah katakan..yolah mugo masa tuh x nok byg lagi camner pampers hok bulih basuh nih..!!!hehheh...


Rupa-rupanya inilah dia ......barulah aku tahu...kui..kui....( darat sunggoh )hehehe..aku just beli 2 helai..yolah baru nak try...( hello kitty Babyland printed & Hitam putih Sunny baby )

Tapi kalu guna benda alah ni...janji kena rajin nak basuh..yola kalu guna hok pampers biasa tuh...terus buang jer lepas baby kencing @ berak yg ni dah memang nm dia pon pamper boleh dibasuh dan digunakan semula..jadi kena basuhla...bagi ibu yg x bekerja mcm aku nih..x jadi masalah setakat nak basuh membasuh ni..yola tak sibuk mcm ibu yg bekerja...


emmm....Aznor Raffeq with CD


Kelihatan cantik & menarik..kalu x pakai seluar pon dah ok...sebab CD ni kelihatan spt seluar dah...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz................zzzzzzzzzzzzzzzz............

sedap sunggoh tdo..

Lena terus................

Thursday, November 4, 2010

Wednesday, November 3, 2010

~Semangat nya dia~

Pejam celik..pejam celik kejap jer masa berputar meninggalkan kita..sedar tak sedar dah lepah 40 hari aku berpantang...hari ni dah masuk hari ke 43..baby pon dah besar dah..semangat sunggoh dia....tak sabar nak tengok dia semakin membesar...


Tengoklah nih..bukan main best lagi tdo..aku suka letak dia meniarap ats dada..mungkin dia selesa duk camtu..sampai tdo...zzzzz.......lena sunggoh...!! terngangga mulut2...hehe


Tengok semangat sunggoh....tak pakai baju lg nampak ..dah 5 kg nih!!

Nak mandi nih..tu buka baju dia...



Suka kan bila dah ada ank sendiri...Emmm....baru kita faham & rasai bagaimana perasaan bila dah menjadi ibu nih..tambah2 dah ada 2 anak ..aku harap aku lebih matang dan tabah dalam mendidik anak2 semoga menjadi ank yg baik, soleh & berguna ...Aznor Raffeq & Anor Mifzal , mama & papa doakan semoga menjadi ank yg baik & soleh..Amin

Pertandingan Futsal

Pertandingan Futsal diantara Tadika Perpaduan seluruh
Tanah Merah/Machang/Jeli..sayangnya tak dapatlah aku nak g tengok..almaklumlah masih dalam pantang..Apapon my hubby sempat ambik gambar..dapatlah tengok gelagat ank teruna aku nih...











Antara pemain2 dari Tadika Perpaduan Kg Sat












LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Breastfeeding tickers

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..