Sunday, November 14, 2010

AzNoR MiFzAL KoNvOkEsyEN

Majlis Mini Konvo Aznor Mifzal telah berlangsung di Sek Men Keb Belimbing..bertempat di Dewan dato' Haji hasyim Sapei...emm..comeinya..pakai jubah biru ni...teringat masa konvo dulu2....
*
*
*

Cikgu lah tengah catit nama pelajar hok buat persembahan Tabikarama...ank aku x masuk
*
*
*

Cikgu Da duk tengah kusyuk menyolek adik2 pelajar hok buat persembahan...
*
*
*

Nursyafika Wardina Bersama adiknya Nursyasya Syarmimi dah siap di solek...emmm comeinya ank sedara c'nor ni ..kui..kui... ( ank sedara ni ) mcm kembar kan???...
Bukan kembar..sorang 5 thn sorg 6 thn....
*
*
*

Adik2 peserta Tabikarama dari Tadika Perpaduan Kg sat telah bersiap sedia untuk membuat persembahan...sedang beratur menunggu giliran utk naik
ke pentas membuat persembahan..
*
*
*

Ank nyonya mana plak ni sesat......!!!heheh..ni salah sorang peserta ..
mcm ank cina lah....
*
*
*

*
*
*
Ank Dayak sesat mari mn nih???!!

*
*
*
Mifzal & Amir...
*
*
*
Barulah napok muka ank jate aku...yolah dio tak buat persembahan...
tu x ambik gambar..duk tunggu nak terima sijil pakai baju jubah...barulah nk bergambar...
*
*


*
*
*

Antara Persembahan tarian yg ditontonkan...
*
*
*
Mls nak upload byk2 gambar...bukanyer aper...internet slow....Insyaallah..kalau pjg umur tahun depan jumpa lagi..almaklumlah ..thn depan hero aku masih bersekolah di situ...so thn depan mesti ada lg....wait 4 me...tata.......
*
*
*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..