Saturday, September 24, 2011
Friday, August 26, 2011
Assalamualaikum & Salam sejahtera semua...dah lama bebenor rasanya aku tak layan blog ni..Rindu sangat2....Almaklumlah kalau bulan puasa macam nilah..sibuk duk berniaga..nak cari rezeki untuk hari rayalah katakan..hihi...manalah sempat nak buka internet...Sedar2 x sedar puasa dah pon nak cukup sebulan...2 3 hari nak raya plak...Amacam..persiapan utk hari raya dah settle semua ke..Alhamdulillah....tahun ni aku dah siap2 awal lagi...baju anak2 sebelum puasa dah settle....tinggal nak g ambik baju untuk aku jer..
Di kesempatan ini ..aku nak ucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada semua...Semoga kehadiran Syawal tahun ini lebih memberi erti untuk kita semua..Kepada Sahabat2 ku jemputlah datang ke rumah...Harap2 tahun ni kita dapat bertemu......
Monday, July 25, 2011
Raffeq dah masuk 10 bulan
Pejam celik pejam celik dah masuk 10 bulan Raffeq...dah besar ank mama ni...tapi x leh nak berjalan lagi...tapi dah boleh berdiri dah...harap2 raya nanti dapatlah dia berjalan.....Alhamdulillah...dia tak byk ragam, senang nak jaga..kalau nak kemana-mana tinggal pon takper...dia x nangis...nangis time lapar & nak tidur ... Tak macam abang dia masa kecik2 dulu suka sangat menangis..dari lahir sampai bulan asyik nagis jer..tak th kenapa???jenuh g berubat..biasalah bila kat kg..mcm2 cara..ikut org2 tualah katakan...
Alahai...matanya selalu bengkak...nak kata sepet tak jugak..hihi..ikut muka sapalah yer?????
Mama doakan semoga membesar dengan sihat & cerdas..Menjadi ank yg baik dan solehah..Amin...
Saturday, July 23, 2011
Telor Bungkus + Tomyam
Telor Bungkus ala MekNor..macam biasa intinya aku letak isi ayam, carrot & sedikit timun batang..campur dgn sos tiram, sos cili & sedikit kicap....
Tomyam udang + ayam...versi malas ni...aku just guna perencah tomyam segera....lagi cepat..rasanya pon soddapp jugakkkk....
~JaLaN2 WakTu PeTaNG~
Dah lama rasanya kami sekeluarga tak kuar jalan2 & lepak bersama kat Taman permainan kanak-kanak ni...Kebetulan hari ni Hubby aku ada kelapangan, so aku ajak dia utk bawa ank2 g jalan kat taman ni..Dah lama x bawa mifzal main kat sini, bukan main seronok lah dia bila tahu kami nak ke sana...Baby Raffeq pon bukan main suka , bila kuar jalan2..dapat tengok org ramai lagi lah suka diaaa....dah 2 3 hari aku asyik terperap kat dalam umh..mls nak kuar borak ngan jiran2 sebelah..bukannya aper x mood ...kalau kuar mcm cerita plak yg kedengaran..mls nak bergosip..tu duduk dalam umah jer lagi senang...kalau ank tdo..kita pon tidur ank bangun kita bangun...hi3x....
Citer punya citer, sempatlah jugak kitaorang berposing masa kat taman tadi..aku nak lepas gian bergambar ni..almaklumlah sejak ada blog ni..kalau pergi mana2 kalau tak ambik gambar tak sah....apa org kata mcm dah kena sawan nak bergambar...kah3x...!!! tak gitu Cikgu Ieda??????...Jom layan jap gambar2 nih!!..
*
*
*
Kami tiga beanak ( mama, abang mifzal & baby raffeq ) sekali sekala dapat begambar macam ni best jugak...
Emmm.....lagi sekali...Smiles..Klik!!!
Budak kecik ni pon nak masuk dalam kamera jugak...hihi...org baru nak belajar berjalan...
Aznor Mifzal & Aznor Raffeq...Buah hati pengarang jantung Mama & papa..
Mama & Baby....tengoklah muka mama yg cepoes tuh..x sempat nak pakai bedak...hihihi..
*
*
*
Malasnya nak upload gambar..internet slow sangat...masuk jerlah mana yg patut.....jemu dah aku nak tunggu..2 3 hari asyik nak edit gambar entry sama jer.....
*
*
*
Kami tiga beanak ( mama, abang mifzal & baby raffeq ) sekali sekala dapat begambar macam ni best jugak...
Emmm.....lagi sekali...Smiles..Klik!!!
Budak kecik ni pon nak masuk dalam kamera jugak...hihi...org baru nak belajar berjalan...
Aznor Mifzal & Aznor Raffeq...Buah hati pengarang jantung Mama & papa..
Mama & Baby....tengoklah muka mama yg cepoes tuh..x sempat nak pakai bedak...hihihi..
*
*
*
Malasnya nak upload gambar..internet slow sangat...masuk jerlah mana yg patut.....jemu dah aku nak tunggu..2 3 hari asyik nak edit gambar entry sama jer.....
Friday, July 15, 2011
Assalamualaikum....
Apa khabar kepada para blogwalking sekalian, Adakah anda sihat hari ini??harap2 semuanya sihat2 belaka...rasanya dah 2 3 hari aku tak update blog, bukannya apa takder citer menarik yg nak dikongsikan kat sini..Tapi sehari dua ni aku tengah 'mengigihkan' diri ku create satu blog lagi utk 'online shopping'..saper2 yg berminat nak berurusan dengan aku nanti amat dialau-alukan....Oppss...tapi inaya masih dalam proses...tak siap sepenuhnya...Nanti kalau dah siap aku akan bagitahu yer!!!!
Dah lama berhasrat nak buat bisnes secara online ..tapi masa tak mengizinkan..insyaallah...kalau takder aral melintang akan jadi jugak..Mudah2an..ianya akan berjalan dengan lancar...Ya Allah,,permudahkanlah segala urusan ku..Amin..
Subscribe to:
Posts (Atom)
Laguku
Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian
Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan
Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey
Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian
Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan
Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey
Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..
