Monday, July 25, 2011

Raffeq dah masuk 10 bulan


Pejam celik pejam celik dah masuk 10 bulan Raffeq...dah besar ank mama ni...tapi x leh nak berjalan lagi...tapi dah boleh berdiri dah...harap2 raya nanti dapatlah dia berjalan.....Alhamdulillah...dia tak byk ragam, senang nak jaga..kalau nak kemana-mana tinggal pon takper...dia x nangis...nangis time lapar & nak tidur ... Tak macam abang dia masa kecik2 dulu suka sangat menangis..dari lahir sampai  bulan asyik nagis jer..tak th kenapa???jenuh g berubat..biasalah bila kat kg..mcm2 cara..ikut org2 tualah katakan...

Alahai...matanya selalu bengkak...nak kata sepet tak jugak..hihi..ikut muka sapalah yer?????
Mama doakan semoga membesar dengan sihat & cerdas..Menjadi ank yg baik dan solehah..Amin...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..