Wednesday, December 29, 2010

~Dunkin Donat~

Lamanya aku tak makan dunkin donat nih..

.semenjak balik kelantan ni rasanya jarang makan..almaklumlah kat sini terdapat hanya di Kota Bharu sahaja...kalau kat K.L..mana2 tesco mesti ada jual donat nih...my fovourite donut yg inti nya coklat n coklat rice besalut kat permukaan dia...Kebetulan plak cik hubby aku ke Kuala Lumpur jadi aku pon sempatlah berpesan kat dia....

*

*

*

Bila bercerita pasal donut ni..teringat plak masa kami sekeluarga duduk kat Shah Alam...time nak balik kampung mesti singgah sebentar kat Dunkin Donut Gombak untuk membelinya....dijadikan juadah semasa perjalanan..Cik hubby aku beli 2 set..dapatlah 12 biji..untung sikit....sampai umah tinggal 10 biji jer...
yang lagi kelakarnya ..hihihi...


*

*

*

*

*




Tengok...

donat hanya tinggal 3 biji yg aku sempat ambik gambarnya...bukan aper masa cik hubby balik tu..aku di rumah mertua ..tak bw kamera..mulanya dah simpan 5 biji tapi anak sedara ramai jd terpaksa bglah siki2 sorang...

so donut yg tinggal utk aku bawa balik ke rumah aku ni jer...apapon...masih ada utk di rakam & dimasukan dlm ni..ada lg kenangan utk di tengok nanti...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..