Thursday, December 30, 2010

~Mama, Abang & baby Raffeq~

Amboi...!!!
Hari ni mama 'berjangok' sakan.....hihihi...selepas bersalin ni tak sempak nak melawa maklumlah duk terperap kat umah jer..tapi hari ni bersempena dengan hari daftar sekolah si Mifzal ni aku pon x lepaskan peluang lah..
maklumlah dah lama rasanya tak berbaju kurung .....
Sementara menunggu cik hubby bersiap aku pon aper lagi...bersama Abang & baby tak lepaskan peluang utk bergambar...
sesi fotografi syok sendiri....hihih...!!!
jgn mare...
*
*
*

*
*
*
*
*
*

*
*
*
Emm....
jangan tertipu...
ini bulu mata asli tau!!!!


Mama & Raffeq



Tembam sunggoh muka si kecik......


*
*
*


Abang selalu nak dukung & riba baby..
tak boleh nak dibiarkan selalu..
rasanya silap2 nya angkat baby tu..sayang sokmo...tapi ngenat ko baby pon sokmo jugak..huhuhu

Mama, Abang & baby.....Eik????mana lagi separuh muka baby...
masalah teknikal yg tidak dapat dielakkan..huhuhu..
Apa tidaknya ..
main tangkap muat sendiri jer...


Inilah kisah..keluargaku syurgaku...anak-anak umpama sebutir permata,
kehadiranya memberi seribu penawar dalam kedukaan....Aznor Mifzal & Aznor Raffeq Cahayamata Mama & papa penyeri keluarga.....
Semoga bahagia selamanya....
Amin...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..