Saturday...biasa kami rehat kat umah je..almaklumlah dah seharian kepenatan di hari jumaat..tapi minggu ni saja aku nak mengikut hubby aku pegi MRSM jeli..kami ke sana bukannya atas urusan untuk melawat adik ataupon saudara mara yang belajar kat sini..tapi just nak g tengok cafe yang baru di usahakan oleh member hubby aku...sambil bawa anak aku g jalan2..
Saturday, March 27, 2010
~JaLan2 Di HuJuNG MinGGu~ @ MRSM Jeli
Tuesday, March 23, 2010
~My HeRo~
Tanggal 08.08.2005 lahirlah putera sulong ku...saje je aku masukan gambar2 ni...yealah untuk menghiasi ruangan blog aku ni....
Sesuai kah aku......???
Macam tak sesuai je aku pakai tudung cam ni...nampak tembam lah plak muka aku..aduss....tengok orang pakai lawa je...hehehe...apapon tak salah kan nak mencuba sesuatu yg baru???Masa ni kitaorang lepas bersiap nak pegi umah kawan kenduri ,,jadi nak posing dulu...kalau nak tau gambar ni ank teruna aku yg ambik tau???boleh haraplah....
Orang sebelah aku tu sebenarnya nak menyibuk je...huhu..tapi takpelah kesian kat dia..kita kasi can la masuk kat blog ni..hehehe....jgn mare yea cik abg sayang!!!
Tengoklah muka aku yang tembam...!!!!tapi manis tetap ada...hehehe..perasan lah plak!!masuk bakul angkat sendiri...tapi takper angkat sendirilah...nak harap org entah bilakan???huhu...
~JaLan2 AmBiK AnGiN PeTaNg ~
Dah lama anak teruna aku duk sibuk ajak pegi taman..hari ni baru berkesempatan nak bawa dia..bukannya apa..waktu tak mengizinkan..aku ni sibuk semacam je..mengalahkan orang bekerja..padahal aku bukannya keje pon..hehehe..rasa legalah dah tercapai hasrat hati anak teruna aku ni nak main kat taman ni...padahal bukannya tak pernah datang...boleh dikatakan tiap2 petang datang...tapi itu tahun lepasla..huhu...dalam tahun 2010 ni, inilah 'first time' pertama kalinya kami ke sini...hehehe...sempat jugaklah aku ambik gambar2 dia..jom layannn....zassssssssssss!!!!!!
*
*
Aku pon nak masuk bergambar jugak...
Itu je story untuk kali ini...nanti kita citer2 lagi yea..!!!bye...bye...
Saturday, February 27, 2010
...Aku Kembali lagi....
Assalamualaikum..
*********
Aku kembali lagi di ruangan ini..rasanya sudah terlalu lama menyepi diri..bukannya apa kesihatan ku tidak megizinkan untuk aku terus bercerita di sini....Alhamdulillah...kini aku kembali normal...dapat menjalani hari-hari seperti biasa...Mengandung anak ke-2 ni cukup mencabar...Ada alahan lah plak!!!!!..ngada-ngada betula...heheh..takpe-takpe..mungkin kali ni dapat baby girl plak!!!..harap-harap lah......Semalam aku ke klinik untuk scan....Rupa-rupanya dah masuk 9 minggu kandungan ku.....dan doktor dah bagi tarikh due nya 02.10.2010..so thn ni aku akan berhari raya puasa bersama ahli baru lah dalam keluarga kami....dah bertambah lagi sorang lah kiranya...hehehehe....bukan main seronok putera sulong ku..maklumlah dah nak dapat adik baru...tak sabar-sabar menunggu kehadiran baby baru nampaknya......
Cuma sekarang ni aku tidak berselera untuk makan....tekak ku masih lagi tersa loya dan mual-mual....perutku lapar..tapi tak boleh makan..cukup menyakitkan..huhu...Dugaan...Dugaan....harapanku sepanjang dalam situasi ini aku kan tabah mengahadapi apa-apa rintangan..dan doakalanlah semoga kandungan ku akan selamat sehinggalah sampai tarikh yg dinantikan.....
*
*
*
*
*
Wassalam
Monday, February 1, 2010
ALHAMDULILLAH...
Alhamdulillah.....syukur pada tuhan...akhirya aku bakal menjadi ibu lagi..heheh....lima tahun menunggu saat ni!!..nanti takderlah keseorangan ank sulong aku si Mifzal tu..asyik duk tanya bila nok ' danoknyo'..heheh..ore nok beranok....macam2 lah di gak...excited plak bila dah lama tak pregnant nih..mcm2 perasaan..rasa takut, suka , gembira.....takleh nak digambarkan...padahal baru je sebulan..huhu...
*
*
*
*
Anak no dua ni...cik hubby aku plak yg lebih2 ..dia plak yg lebih2...demam..muntah2..ehheh..aku takder aper2 pon...normal je....mcm yg first jgk...orang kata..senangla...takder alah-lahan...setengah org tu sampai masud wad..tak boleh masak..tak boleh mkn tu..mkn ni...aku ni...bedal je.....huhu...tapi tak taulah plk....setakat ni ok lagi..kot2 lepah ni.....ader ragam plak...
Hajat di hati...mintak n Tuhan nak baby girl..heheh..kono-kononyalah..yelah..yang first dah dapat boy..yg no 2 kalu bulihlah...nak girl plak..tapi itu semua kuasa Allah Taala...terserah padanya..apapon yg kuar nanti...tetap terima seadanya........Doa2 lah yea..utk aku..oklah ...just tu ejlah nak tulis..takder apa-apa dah..Gua choww..dulu...........................*******
Anak no dua ni...cik hubby aku plak yg lebih2 ..dia plak yg lebih2...demam..muntah2..ehheh..aku takder aper2 pon...normal je....mcm yg first jgk...orang kata..senangla...takder alah-lahan...setengah org tu sampai masud wad..tak boleh masak..tak boleh mkn tu..mkn ni...aku ni...bedal je.....huhu...tapi tak taulah plk....setakat ni ok lagi..kot2 lepah ni.....ader ragam plak...
Hajat di hati...mintak n Tuhan nak baby girl..heheh..kono-kononyalah..yelah..yang first dah dapat boy..yg no 2 kalu bulihlah...nak girl plak..tapi itu semua kuasa Allah Taala...terserah padanya..apapon yg kuar nanti...tetap terima seadanya........Doa2 lah yea..utk aku..oklah ...just tu ejlah nak tulis..takder apa-apa dah..Gua choww..dulu...........................*******
Subscribe to:
Posts (Atom)
Laguku
Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian
Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan
Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey
Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian
Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan
Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey
Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..
