Sunday, November 28, 2010

~SaJeR-SaJeR~

Sebagai mukodimah aku letak gambar anak sulong aku nih....dio tokleh time ore nok bergambar, dio pon sibuk nok gambar jugak...kalu x bui kan dia ngaju..kaloh ore tino..berehi ngaju....
jadi kita builah peluang ko dia....gambar ni aku ambik sebelum nok tubik g derak umah mok tua..sajo kah puah etek..at least bulihlah masuk dalam blog aku nih...


Dia lagi ..per tengok rambut dia tu...hehehe..pacak tu!!!!


Tibalah giliran mamanya plak....huhu


Bukannya apa..dahlama x gedik nak bergambar..so bila lagi time nilah...


Masih lagi menawan.....& Manis..hehehhh...jgn jealous plak!!

Tengok lepas bersalin..aku dah makin tembam doh..bulat muko2..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..