Friday, June 10, 2011

Assalamualaikum...

Lamanya rasa aku tak update blog, pejam celik..pejam celik dah masuk hari ke -10 dalam bulan Jun ni...hari ni baru nak 'write something' kat sini..tu pon sebenarnya tak tahu nak tulis aper... dua tiga minggu ni duk sibuk kenduri kendara ..dapur pon tak berapa nak berasap lah...orang yg kenduri tapi dapur kita plak yg tak berasap...hihi....biasalah family tak ramai ni... kalau mls masak aku tapau jer..takpon masak ala2 kadar jer...


Cuti sekolah dah berlalu, esok lusa sekolah kembali..tapi yg tak bestnya cuti sekolah kali tak pergi mana2...plan nak g KL, tapi tak jadi....sebenarnya aku ada masuk kursus membuat kuih pau..tapi ditunda 25/6 depan..so kena tunggulah!!!!emm....tak sabar dah ni,,,,..Oklah, itu sahaja pembuka kata untuk bulan Jun ni..no more story....Nantilah kalau rajin nak masukan sikit gambar yg sempat snap kat kenduri kahwin....Bukannya apa..internet slow sangat..kalau nak upload gambar kena tunggu lama ,,tu yg aku jadi mls tuh...apapon nanti kalau berkesempatan aku masukan...
*
*
*
...Gambar selingan...

R@ffeQ 8 Bulan








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Breastfeeding tickers

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..