Monday, June 27, 2011

Kami Adik Beradik

Kami adik beradik....bukannya pemain bola sepak Negara yg biso2 tuh...
Alkisahnya...Si abanglah ni..duk mengamuk nak suruh belikan baju bola..sampai adik pon nak kena pakai baju bola jugak....

Gara2 aku bawa diorang g Pasar Tani Jumaat lepas, Apa lagi si Mifzal dah lama duk nak beli baju bola ni..almaklumlah 2 3 menjak ni kanak2 duk tengah mengiler kan baju bola..tambah2 pulak pasukan Negara kita menang vs  Lubnan...tu yg ,makin menjadi2 ank aku nak pakai baju bola..hari tuh duk tengah hangat baju bola Negeri Kelantan..Budak2 pon minat bola jugak yer!!!!ank aku kata " x beli baju merah negeri Kelate, sebab kaloh etek hr tu"huhuhu.....

 Walaupon panas...si adik terpaksalah pakai jugak...
hihih....Mama pon sajerla taknak lepaskan peluang, nak snap byk2 gambar diorang pakai baju ni....hihi
saja buat modal nak letak dalam blog..kalau tak takderlah idea Mama nih!!!...

 Saper2 yg tersesat kat Blog aku nih..jgnlah menyampah plak tgk gambar2 ni.....
kalau yg tak suka tu, boleh close jer...& kalau yg sudi... jommmlah layan lagi gambar2 kat bwh ni....huhu




 Tengok Mama ke???sampai ternganga mulut..





dah habissss dahhhhhhhhhhhh....takder yg menarik pon..Terima kasih bagi yg sudi.....

1 comment:

mala said...

assalamualaikum - kita pun baru beli sepasang (RM10) sabtu lepas kat psr mlm tapi seluar warna kuning ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Breastfeeding tickers

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..