Monday, June 27, 2011

~Dari Dapurku~

Assalamualikum...Dah lama x update blog...bukannya apa, macam biasa lah internet slow sangat...mls nak tunggu lama bila nak upload gambar,,,dah lupa entry apa yg nak dimasukan...berminggu-minggu, walauapapon nak jugak masukan masakan2 yg tak seberapa dariku....Sekadar nak masukan gambar jer..mls nak salin resepinya....
Jom layan japp....

Ayam masak kicap
Udang goreng rempah kari


 Udang Masak Merah

Puding Jagung

Ikan Tiga rasa..emm, tak knl la ijan aper...nak kata ikan kenmbung bukan..tapi sedapp...

Maggie Goreng..

.....Wassalam.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..