Tuesday, June 28, 2011

Suka-suka

 Emm..Gambar lagi....Macam kata kawan aku Cikgu Ieda..saper2 yg alahan dengan gambar2 tolong jgn masuk awl2 lagi....hihihi...

 Sebenarnya sajer testing tudung baru...nak tengok sesuai ke tak dengan muka aku...







rasa2 ok tak...???takut org tengok kita pakai ..lucu jer....hihikalau ty anak aku...comel sokmo!!kalau tanya cik hubbu plak..dia kata mcm Mek Bunga...hihi....kalau org kelantan dia pahamlah aa maksudnya..kalau org luar tu..susahlah sikit......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..