Friday, June 10, 2011

Makan Kenduri

Nampaknya tak lama nak upload gambar..so aku nak masukan gambar masa ambik kat sepupu ma kahwin....just layan gambar2 jer..tak nak story panjang2..


TARIKH : 07/06/2011
Warna Tema : Merah + Putih , rata2 g kenduri pilih pelamin warna nih...so beutiful!!!..


Dari kiri tok saudara Moksu, Kahmah Mak saudara, Makcik Wenoh Mak saudara
& my biras Kak Sikin
kat dukong tu...tentulah si Rafeeq ank aku....

Masih org yg sama..cuma yg bertudung hitam di atas kerusi pengantin tu mak mertua aku....

Emm..baru nampak muka aku,,,,kik..pakai warna hitam hari ni....



Selamat Pengantin Baru buat Suria & Ismail..Semoga Berbahagia selalu...


*
*
*
Selingan lg, snap ragam Raffeq sebelum g mkn kenduri..






Tengok aper tu???mesti duk tengok kasut tuh!!yealah orang baru pakai kasut...
Mula2 pakai asyik nak pegang jer....hihi....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..