Wednesday, July 6, 2011

Pertandingan Mewarna

Pertandingan mewarna dikalangan ibu2 & bapa2, & juga dikalangan anak2 Tadika, Sempena meraikan hari Ibu & bapa.....Sungguh menyeronokan..wahh..wahh....ibu & bapa yg terlebih seronk sebenarnya...Aktiviti ni diadakan di Taman Bentara kat Tanah Merah...kalau saper2 yg tinggal kat Tm, mesti biasa dengan tempa nit..Cuma sekarang ni dah lain...byk tempat yg telah di ubahsuai..dan memang cantik....sejak diubah suai, inilah baru pertama kali aku ke sini....Mujurlah aktiviti ni diadakan di sini..kalau tak tak thlah bila nak menjejak kaki kat sini...
Sempat jugak aku ambik gambar...konon2nya akulah jadi tukang ambik gambarnya....hihi
Para peserta ( murid2) tengah kusyuk mendengar arahan dari guru...
bersiap sedia utk memulakan pertandingan..


Aktiviti mewarna sedang berlangsung, tengoklah kegigihan anak2 tengah mewarna...


Tengoklah anak aku dah siap dah...bukan main cepat lagi siap..Boleh mennag ke????
nak menang tu memang taklah...janji siap...!!

Segelintir pelajar yg sedang mewarna....ada yg dah keboringan dah tu...
byk sangat lah gambar yg nak kena warnakan!!!

Wahh..wahhh..!!!menatang2lah dah siap....siap naik gelongsor lagi...
tak hirau dah member2 yg belum siap tuh!!


Tu diaaa,,,,kita tengok plak, para ibu2 yg sedang gigih mewarna...
bukan main kusyuk lagi nampaknya...biasa duk tengok anak jer...hari ni dah dapat peluang pegang penser warna..apa lagi tenyeh jgn tak tenyeh!!!

kah..kah...ada yg sampai tertonggeng...bukan main seronoklah tu...adui..penat nya!!
byk sangatlah nak kena warna nih..


Semua duk tengah menunggu..nak terima hadiah..Boleh menang ke ni???

Dapat pon hadiah...tapi hadiah saguhati jer.....Saguhati pon oklah...



Anak sedara ni.....

Emmm...kita kasi can kat En Ayub  masuk dalam blog aku ni,...kesian dia dari tadi duk berdiri...
Bilah nak habis nih????

Ini plak hadiah2 utk para ibu & bapa....Tupaware jer....???hihi
 

Emmm,..Ni biras aku..dapat hadiah saguhati...Opss....duk sibuk2 ambik gambar org..masa kita terima hadiah tak der org ambik plak...Jgn tak tau aku selaku Juara tau!!!dalam pertandingan Mewarna ni....hihi..tapi sebenarnya bukan aku yg masuk...tetapi cik hubby aku.....Alhamdulillah...rezeki tuh!!!!

Nasib baiklah si kecik ni tak meragam..Lain kali boleh bawa lagi...


Sebelum balik...sempatlah aku posing jap!!!..






Sempat ajak Cikgu Da posing..lepaskan gian nak bergambar....
yerlah takder member!!Nasiblah ada Cikgu Da..hihihi...


Bersama Cikgu Lah...

Amboi2..bukan main seronok lagi dapat bergambar...



Ala2 model gtu.....



Nak posing jugak budak kecik ni!!!

Smiles...Klikkkk!!!

Berakhirlah sudah acara mewarna pada kali ini...
Semoga di lain kali Banyak lagi aktiviti2 menarik yg akan di adakan...Bukannya apa, sekurang-kurangnya dapat lah mengeratkan silaturahim diantara kita ......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..