Thursday, July 7, 2011

Sampai Jua akhirnya...

Tunggu punya tunggu..akhirnya sampai jua...
Cuba teka apa agaknya brg yg aku duk tunggu-tunggu tu????hihihi.....Sebenarnya aku ada order kain pasang dalam internet...Konon2nya nak buat raya lah ni...Tak sabar nak tengok, alkmaklumlah beli guna online ni..takutnya tak berkenan jer bila dah didepan mata...kadang2 tengok dalam internet punyalah lawa..tapi bila real depan mata hampehhhh....tak lawa....tapi nasib baiklah yg aku berkenan ni, tengok depan mata pon..lawa jugak...kui3x...

 Tengok..dah koyak dah ni..baru teringat nak ambik gambar...hihi, nampak sangat tak sabar nak buka...posmen bagi terus jer bukaaa.....tapi blog punya pasal..renyuk & koyak pon tak kisah..!!!kuang...kuang....!! at least ada jua bhn cerita yg nak aku kongsikan kat sini...Jgn mare yer!!!

*

*

*

*

Jeng...jeng..jeng...Inilah kainnya....

 Kain chifon yg di sulam bunga timbul..hihi..memandangkan tahun ni kami sekeluarga memakai warna coklat , jadi aku pun order yg ni..kalu nak ikutkan hati warna hitam lagi comel....apa ore kelate kata 'naik sengo'dengan erti kata lainya naik seri...hihi, warna sebenarnya dark brown, tapi mungkin disebabkan flash kamera warna nya agak cerah...tapi x kisah...bukan nak jual pon...keh!!keh!!nak tunjuk jer....

 Nak kena g hantar awl kat tukang jahit, kalau tak .mesti tak sempat siaplah baju raya aku...ada setengah tu, tukang jahit dah tak nak terima tempahan...tu yg awl2 dah beli ni...Datang jauh ni...Dari Indonesia lagi...kalau saper2 berminat nak beli boleh masuk kat FB aku..and taip Azlia aziz..dialah yg jual kain ni ..
Harga nya RM 120 termasuk pos...sebenarnya harga dia RM125, tapi sebab kami kenal..so dia diskaun rm 5 kat aku....hihihi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Breastfeeding tickers

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..