Monday, March 7, 2011

Apa sudah jadi ni???

Alahai...
apa nak jadi, gara-gara terlewat bayar bil broadband,
internet tak boleh guna..takder internet ni susah jugak banyak citer2 
yg tergendala..tak dapat nak di 'updatekan '..nantilah yea!!!
bila dah ada masa yg luang aku akan cuba masukan citer2 yg tertunggak tu...hi2xx...
nak berfacebook pon tak boleh...tadi dah pergi settle dah..jadi ni dah boleh guna, bukannya apa selalu jer tangguh nak ke pejabat celcom tu..
nak byr online tak biasa ..tapi takper lepas ni bayar online jer lagi senang...tambah2 dah anak kecik ni susah nak kuar...nak kena dia besar sikit baru boleh bawa sekali...hihi..
.apapon ..tunggu yea dengan citer2 aku nanti.!!Sekarang ni tak boleh nak mengarang,anak tak tido lagi..nanti kan tak sempat nak siap......oklah nak ergi tidurkan sikecik...& Selamat malam semua semoga malam ini mimpikan yg indah2....Good Night & sweet dream!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..