Monday, March 14, 2011

Baby Raffeq & Mifzal

Hari ni nak bawa Rafeeq g klinik, nak cucuk dia...
mesti nagis lah tu nanti. Sebelum tu sajer je nak posing2 dulu...dah lama tak ambik gambar Rafeeq ngan Mifzal, dah makin nak sama ngan muka abang dah muka si Raffeq ni..ramai yg cakap muka dia sekarang ni dah sama sangat ngan muka abang dia..hi3x....yealah dah nama adik abang, mestilah samakan????

Naper sayang..asyik nganga mulut jer...

Emmm...abang , tadi bukan main taknak masa mama nak ambik gambar..
lepastu dia plak yg beriya-riya

Sama tak muka kita dua?????

Naper tu abang??



Alahai..tembamnya, ank mama...

Tutup mulut tu, nantikan masuk lalat...
*
*
Sekian utk kali ini, kisah anak2ku...Sekejap jer masa berlalu, Raffeq dah nak masuk 6 bulan...
tak sabar nak melihat dia makin membesar..semoga Mifzal & Raffeq ,
membesar dengan sihat & jadi ank yg baik.
...AMIN...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..