Monday, March 28, 2011

Nasi Goreng Oriental vs Daging Masak Merah

Uhhh!!...Selsema melanda diriku, batuk & hidung asyik berair jer..
tapi nak tak nak kena lah masak jugak untuk dimakan di pagi ini...
Tetapi nak masak yg paling senang & mudah jer..rasa malas & tak larat. 
Tengok punya tengok kat dalam periuk ada nasi putih lebih yg semalam punya..and then...sotong oriental aku pon amsih ada lagi....pikir2 apa kata kalau aku masak nasi goreng oriental plak!!!??..kui3x....
Dalam 2 3 hari ni..kita mkn yg oriental2 jer..hi3x....
Nak cuba jadi macam mana nasi goreng nih!!rasa2 sedap ke tidak....????
nak tahu tengoklah nanti....
*
*
*
*
T
A
R
A

Nasi Goreng Oriental yg telah siap dimasak....
Untuk dijadikan lauknya..aku goreng daging masak merah...
masak ala2 kadar jer...kalau mkn nasi saja kan..tak best plak..!!tu yg goreng daging tuh...
Apapon..Nasi goreng ni kira oklah...no bad org kata...
alau tak caya bolehla cuba.resepinya sama jugak cam nak masak ayam /sotong oriental.
Cuma kita masukan nasi putih jer..
Okeylah..dengan hidung yg tak selesa ni nak mengarang pon susah..tak mboh ckp pjg2 dah....
STOP di sini dulu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..