Saturday, January 30, 2010

LAMANYA AKU TAK UPDATE BLOG NI...

Dah berminggu rasanya aku tak update blog nie..bukan aper aku tak tau aper yg nak diceritakan..takder benda-benda yg menarik untuk dikongsikan bersama..baisalah rutin harian seorang surirumah...apa lagi yg nak di buat....seperti yg kita sedia maklumlah....heheheh....waluapapun..keje tetap tidak habis....keje..keje...keje......selagi hidup semua tu tak boleh lari...saper kata duk kat umah best...yealah bunyi je org yg tak keje ni..best duk kat umah..tapi sebenarnya..taklah best sangat.........huhu..
sekarang ni nak kena spare masa untuk ajar ank buat keje sekolah plok....alkmaklumlah..ank dah masuk tadika....tapi aku ni jenis kepala angin...sekali ajar..ok lagi...dua, tiga kali..mulalah nak marah....kasihan anakku.......!!!
Dua tiga hari ni tak berapa sihat...satu family kena demam.....mula-mula anak aku, lepas tu aku sendiri and then my hubby plak...aaku pon duk sakit badan...lenguh-lenguh kaki...tak taulah kot..kot..itu petanda nak dapat baby baru ..hehehe....mungkinlah...!!!!apa pon annti aku terima aje..mungkin itu rezeki diawal thn......siapa sangka kan????lagipon si Mifzal tu dah besar dah...kesian jugak kat dia..takder kawan...kejap2 ty bila nak dapat baby....huhu.....
Apa lagi ek..aku nak cerita..rasanyer cukup jelah..aku ni bukannya pandai nak mengarang..setakat tulis biasa-biasa tu bolehla..kalu nak guna ayt yg berbunga-bunga tu memang tap dapetlah......ok..babay........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Breastfeeding tickers

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..