Saturday, January 23, 2010

Planing lain..jadinya lain......

Tibalah hari yang ditunggu ( SABTU 23.01.2010 ) konon-kononya nak p jalan2 cari makanlah....pada awalnya kitaorang planing nak ke KB Mall..tapi last minit ubah fikiran nak ke GIANT plak...nak pergi tengok Giant yg baru bukalah katakan...takde yg menarik sangat kat Giant ni...di tingkat atas byk lagi tempat yg belum di buka, kebanyakannya dalam proses penyelenggaraan...tapi apapon kami naik jugak survey2 kot2 ada tempat yg menarik...jalan punya jalan jumpalah tempat permainan kanak-kanak...apala lagi anak aku pantang tengok ada permainan..mula lah dia mengamuk nak naik ....utk tidak mengecewakan hati anak..aku pon bagilah dia naik motor bergerak dgn kereta bergerak yg sediakan RM 2 per 5 minit.....sementara anak aku duk asyik main benda tu aku pon sempatlah ambik gambar dia...

Tengok ni..mula2 malu nak naik..lepas tu tak nak turun daaa........

Tak puah hati lagi ni..nak naik kereta plak...takpelah "kasi can" sama dia hari ni..huhu...
Lepas layan karenah si mifzal tu aku ambil kesempatan nak p pusing-pusing tengok apa yang patut nak dijadikan buah tangan utk diri sendiri...sempatlah singgah kat kedai kasut...ada satu kasut tu aku memang berkenan sangat..dan niat dihati memang nak beli dah..tapi yang sakit hatinya..takder size untuk aku plak.....memang hari tu aku balik umah dengan perasaan yang tak puah hati sangat.....tambah2 anak aku dah mula meragam...biasalah time2 dia boring mulalah dia nak mengamuk...last2 aku ajk hubby aku balik je.................takder aper2 yg sempat aku beli..mkn pon tak sempat..nasib baiklah sebelum bertolak dah mkn nasi......kalu tak memang kebuluranla..........hubby aku pon dah paham..kalu mcm tu memang sah aku tak puah hati.....( Paham takper!!)..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Breastfeeding tickers

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..