Wednesday, January 20, 2010

RONDA-RONDA SENDIRIAN ...........


Hari ni sempat aku g pusing2 kat kedai sambil membelek baju-baju...manalah tahu kot2 ada yg berkenan..sebenarnya tengah mencari hadiah utk anniversary esok..tak taulah nak beli apa....tengok2 lah dulu.....jalan punya jalan aku singgah kat pasaraya ANEKA...kebetulan pada masa tu sesi derma darah di pasaraya tu...sempat juga aku check tekanan darah aku....alhamdulillah tekanan darah aku ok je....'"molek" kata nurse tu....dia kempen aku suruh deengrma darah..taknaklah aku..takut weiii....!!!.pada masa tu aku tgk ada penimbang..so tanpa berlengah lagi aku pon naiklah..oii.............nampak je kecik aku ni...rupa-rupanya berat aku dah mencecah 49kg...huhu...makin naik nampak...tapi kalau naik pon betu la...aku ni mkn banyak...tengok bdn je kecik tapi mengalahkan org yg berbadan besar selera makan...

pusing punya pusing, belek punya belek aku pon terpikirlah nak beli baju jelah kat hubby aku sebagai hadiah...pilih punya pilih aku berkenan lah satu t-shirt tu....taklah mahal sangat..rasanya sesuailah utk hubby aku..so aku pon belilah...kononya nak buat suspen........nak tengok jugak ke baju tu..tak yahlah..baju murah je.....t-shir biasa2 je......sesuailah nak pakai p jln2 & santai je...nak p majlis tak sesuailah..........
dah selesai utk hubby aku...hadiah utk aku pon aku yg belikan sendiri je...........wakil...tapi untuk hadiah aku...mestilah dia kena bagi duit kan???nanti tak lah jadi hadiah plak kalau beli guna duit sendiri....bukannya apa beli sendiri ni sebab aku ni cerewet sikit kalu bab2 ni..sebab tu hubby aku suruh aku pilih sendiri..kalu dia beli nanti aku tak berkenan susahlah plak.............jeng....!!jeng...........!!jeng..inilah baju yg aku pilih sendiri utk diri aku...dah planing nak pakai nanti kuar hari sabtu sempena nak celebrate hari ulangtahun perkahwinan kami....tahun ni takder kek ok!!!!.


hehe...aku kalu bab pilih baju ni..warna hitam menjadi pilihan hati..tak tau naper..mungkin hitam ni sesuai utk di padankan dengan macam2 warna....cantik takk?????tak cantik...............takpelah tapi bg aku ianya tetap menarik dan rasanya sesuai utk aku..huhu..oklah setakat...nilah utk hr ni..rasa letih sangat..nak tdo tak boleh kain bertambun duk menunggu..nak basuh kain dulu..ok bye...!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..