Sunday, January 17, 2010

SEMPAT LAGI....


BerAksi sebelum ke sekolah ni....tengah duk mujuk lepas mandi dan pakai baju..biasalah dia susah nak mandi pagi...





Perasan tak???tengok rambut tu...dia suruh aku buat feksyen "rambut tajak"..nak sama dengan rambut Awal Shaari katanya...dia minat sangat dgn Awal, katanya Awal handsome..hehehe..kecik2 dah pandai nak bergaya....



Tengok saper tu......semestinya duk tgk aku lah ni..tengak ambik gambar dia..huhu....





Ni aksi cicakman katanya...hari ni sepatutnya dah kena pakai uniform sekolah..cikgu dah bagi semalam..dia lupa nak bgth aku...papa dia pon sama x ingat nak bgth aku...pg td baru tgk ada baju dlm almari....so tak sempat nak outer sebab seluar dia terlalu labuh.......jadi pakai baju biasa lagi hr ni....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..