Tuesday, January 12, 2010

SEHARIAN DI PUSAT KOMPUTER

Hari ini sudah masuk hari yang ke 2 aku menjadi cikgu yang tidak bertauliah....mengajar budak yg ambik kelas komputer..my hubby buat kelas untuk belajar komputer, so aku tolong dia lah untuk ajar budak2 tu...kalau nak upah orang nanti nak kena bayar gaji..so kalu aku yg ajar untunglah kan???aku lah yg dapat gaji,,,

Berbalik pada kelas komputer..penat jugak ajar budak-budak ni..yealah aku ingat di zaman IT yang serba moden ni..semua budak2 dah pandai dan expert bab-bab It ni..tapi sangkaan ku meleset ada jugak yang tak pandai langsung....ada sorang student tu..dia tak pandai pon camner nak taip guna huruf besar....aku x salahkan diorang....ada sesetengah tu tak pernah sentuh komputer..nak buat camner kan??

Apapon berbekalkan ilmu dan pengetahuan yang ada ..aku cuba untuk memberi yang terbaik kepada mereka semua..semoga mereka cepat paham dan boleh aplikasikannya..........Aminn..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Breastfeeding tickers

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..