Saturday, January 15, 2011

~KUiH LaGi~


Bercerita pasal kuih lagi...
habis tu nak cerita pasal apa lagi kan??
aku punya sukalah lah nak cerita apapon..takder kaitan
dengan mereka yg masih hidup @ yg telah meninggal dunia...
Blog ini hak milik persendirian so..
tak kisahla cerita apa2 pon..janji aku suka...hihihi.
jgn marah plak yea!!!

Sebenarnya nak memberitahu kepada kawan2..
inilah hasil2 kuih yg aku aku buat
untuk di jual setiap hari Jumaat kat pasar tani Di Tanah Merah..
.kira boleh dikatakan sumber rezeki aku lah ni...
Mungkin nampak lekeh kerja membuat kuih ni..tapi bagi aku ianya cukup berbalaoi..dan Alhamdulillah....
aku bersyukur.....peduli apa org nak katakan????
asalkan kita gembira apa yg kita buat....
****

Tara...............
*
*
*
*

*
*
*


*
*
*


*
*
*

*
*
*

Juga sedia menerima tempahan.....
Bolehlah menghubugi aku di talian yg tertera di bawah..
012-3179725
Sedia maklum..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..