Friday, January 14, 2011

~CUPCAKE CHOCLATE MOIST~


Teringin nak makan kek coklat..
so memandangkan bahan2 nya sudah ada di dapur ku ini..
jadi makinlah senang untuk aku membuatnya..
tapi kali ni nak tukar selera ..aku buatnya dalam cup..
so jadilah Cupcake Choclate...
coklat urai yg warna warni ni tak boleh takder...
inilah fovourite my son..MIFZAL...kalau letak yg warna coklat atau badam...dia tak nak makan....jadi tiap kali aku buat kek coklat
mesti benda nilah jugak yg aku jadikan hiasannya.....
jgn marah!!!!!

Tak mengambil masa yg lama
untuk membuat kek ini...
aku rasa cara yg aku buat ni cukup mudah & singkat..
boleh jimatkan masa..
tambah2 ada ank kecik ni, tak boleh nak terperap kat dapur lama2...



Sepatutnya bentuk cup tu bulat..
tapi semasa aku aturnya kat dalam loyang,aku letak dekat2 mungkin masa kembang dia jadi 'lenyek' ..tu jadi mcm tu..tapi bentuk tak penting..yg penting rasanya....
rasanya sudah semestinya lah SEDAP...
tak percaya..??? tak mengapa..
tapi kalu anda ingin mecubanya...jangan silu & jangan segan kerana ememangnya aku sedia menerima tempahan..
.kalau rasa nak boleh hubungi aku di Normastura FB....hihi..
Jangan lupa...!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..