Friday, January 14, 2011

~RaGaM Si RaFFeQ~


Asyik-asyik cerita pasal Raffeq jer..
kali ni pon pasal baby Raffeq lagi..Abang jangan marah plak..
nanti lepas ni mama masukan gambar abang !!!
Sedar x sedar dah nak masuk 4 bulan umur Raffeq..
2 hari lepas g klini timbang , naik lagi 7 bunga..
sekarang ni jadi 6.7kg..
semangat betul dia..tu suka nak 'ambik' gambar2 dia..boleh dikatakan hari2 aku duk 'tangkap' gambar dia..
macam2 aksi yg ada....

*
*
*
*


tongkat dagu nampak..
tengok sapa tu????




Aksi tidur..
lenanya Raffeq tidur...!!sempat lagi ambik masa dia tidur...
barangkali sedang mimpikan yg indah-indah..



Baru boleh meniarap...
smart, pakai baju berkolar lagi...hehehhe

Handsomenya anak mama!!!
Bersiap nak g klinik...



Makin tembam daa.....


Emmm...
dari lahir sampai sekarang muka nampak berubah-rubah..
tapi satu jer yg tak berubah...
rambutnya....
rambut still kurang...&
makin berkurangan akibat geseran di bantal....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..