Wednesday, January 26, 2011

Si RaFFeQ DeMaM


Kesiannya si Raffeq nih....kena selsema
Batuk + kahak masih tak hilang-hilang..nak bernafas pon tak selesa...."selsema cepatlah dikau menghilang.."

Hari ni dah masuk 5 hari dia batuk + selsema...dah pergi Klinik, dah bagi mkn ubat tapi still sama...nasib baiklah dia ni tak meragam..
walaupon tak sihat ...masih lagi bermain...cuma time mkn ubat jer..mesti dia menangis..dah pandai x nak mkn ubat...kecik2 dah pyh mkn ubat..ikut jejak abang lah tuh..!!abang dia sampai sekarang pon susah nak mkn ubat....

Tengok hari ni cam ner???kalu tak hilang lagi...nak kena g sedut kahak kat hospital...

Semoga cepat sembuh anakku....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..