Friday, January 28, 2011

~HaiRaN BiN AjaiB~


Alkisahnya.....
anak aku yg sulong ni..
lepas jer mandi terus dia pakai baju...aku tak perasan plak baju yg dia pakai, biasa kalau lepas mandi nak pakai baju punyalah susah...aku kat tingkat ats mandi & nak solat zuhor...lepas siap semua aku pon turunlah bawah....
yg kelakarnya& aku pelik nya.. naper dia pakai baju nih..biasa kalu nak suruh pakai taknak..asyik pakai baju yg mengelebeh jer..tambah2 duk kat umah jer..tiba2 dia melawa plak....
hairan bin ajaib aku....
nak tengok baju aper yg dipakainyer..
&
kenapa?????

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





Baju yg dia pakai ni takder lah pelik sangat..
tapi sebenarnya yg jadi pelik tu ..
kebiasaanya kalu ptg2 duk kat umah ni pakai t-shirt ultraman / spiderman jer..
tapi bila hr ni dia berbaju mcm tu aku hairanlah..rupa-rupanya sebab dia tahu cikgu dia nak datang umah petang ni...
kejap2 tanya..bilalah cikgu nak sampai/???...rasanya kalu cikgu x jadi datang..habislah aku..mengamuk habisla tu......huhu

*
*
*
Sebab itulah dia pakai macam tu..kih3x....macam tu lah rupanya..tadi aku ada bagitahu dia yg cikgu dia nk datang umah....patutla....Agaknya apa yg dia fikir yea???macam-macam plak budak ni.....tapi aku tanya dia " abng knp handsome ni...pakai baju comel2 ..nok g mana' tersengih dia...hi3x..malulah tu....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..