Wednesday, April 20, 2011

BaLiK KaMpuNg @ JeRaM LiNaNg

Akhirnya dapat lah jugak aku upload gambar2 nih..bukan main lagi...lama betul la...slow bangat internet...apapon puas hati dapat selesaikan misi utk update blog...gambar2 ni aku ambik masa balik kg hari Sabtu lepas...kebetulan balik nak ziarah nenek yg uzur , sebelum tu singgah dulu kat Jeram Linang bawa anak teruna aku nak main air...dah janji ngan dia tak boleh nak cancel dah... nanti kan merajuk plak dia ....

 Jom layan gambar2 yg sempat kami ambikk.....

sempat bergambar..susah nak dapat peluang bergambar bersama macam ni..tambah2 cik hubby aku nih...bukannya mudah nak ambik gambar ngan dia...

Si Raffeq bukan main suka lagi....sekarang ni dah pandai senyum bila nak snap gambar dia....


My Hubby with Adik Ani...
biasalah ke mana kami pergi budak comel ni mesti ada...hi3x...





Si Raffeq memang dah serasi ngan Cik Aniey , dah mcm ibu no 2 dah...hi3x...






 Tengok abang...bukan main suka bila dapat mandi..tak kisahla takder member
sorang2 pon jadi jugak....


Kenapa tu??? mcm ada yg x kena jer...

Sekejap kami kat sini, dah nak masuk kul 7.00, jap lagi dah nak tutup tempat ni..Apapon Mifzal dah puas hati sebanya dah penuhi keinginannya nak mandi kat sini....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..