Saturday, April 9, 2011

Besday Adik Arif

Clebrate Hari jadi Adik Aris ( adik ipar aku ni ), konon2nya nak buat 
suprise kat dia...

 Inilah kek yg telah dibeli oleh Aniey untuk Majlis ini...
 
10+7 dah masuk 17 tahun......umur Ayoh Su...
panggilan dari anak saudara..
Hepy Besday To You,..
Hepy Besday To Ayoh Su
Hepy Besday To You..

Semuanya sudah siap menunggu tuan empunya diri untuk meniup lilin..hihi..

Juadah yg disediakan oleh AdikAniey
selaku penganjurlah kononya....emm, agar2 santan tu aku yg buat tau!!!

Emm...tengoklah budak yg pakai baju hijau tu...dah merajuk tu..ada yg x kena lah tu...
siapa lagi kalau bukan ank teruna aku ..


ahhh...inilah dia tuan empunya diri yg menyambut hari jadi yg ke-17...cepatlah potong kek ayah su,
semua anak buah tak sabar nak tunggu mkn kek..

Mula2 malu...nak kena pegang ni...takut lari..hi3x...

Control macho....

Sedia...potonggggggg...



Anak buah sedang menjamu selera.....




Yang baju putih ni,..inilah Anie yg merancang semua ni...sajer jer,..buat suka2...


Eik..tersesat ke???hi3x..bukannya tersesat ..aku sajer nak letak kat bwh..
sempat berposing kat umh tadi sebelum datang kat umah mak mertua..


emmm..ini plak adik bongsu aku..bukannya selalu nak bergambar bersama camni...dia tidur kat umh aku semlaam, gara2 nak g ekspo...hi3x


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..