Tuesday, April 12, 2011

Nasi Tomato vs Ayam Goreng Berempah

Assalamualaikum & selamat petang semua...dah makan ke belum ni???
Emm....aku dah kenyang dah ni...hi3x...korang semua pon mesti dah makan kan? yealah dah masuk kul 3 petang , takkan masih tak mkn kot......Bercerita pasal makan ni,..
sebenarnya aku nak bagitahu korang ni..hari ni aku masak nasi tomatao n ayam goreng berempah..hi3x...konon2nya nak tayang lah.....jgn ada yg marah plak!!!Nasi Tomato ni aku guna resepi mcm yg sudah2 dan ayam goreng bermpah ni aku buat sendiri..tapi sedap
jugak....
 
 
 Inilah dia rupanya nasi tomato aku....dimakan bersama ayam goreng berempah
& kubis goreng kunyit...

Nyum..nyum...sodappppnya.....jomlah join sama2...tak cukup boleh tambah...hi3x..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..