Tuesday, April 26, 2011

Telor Bungkus

Lauk utk hari ini..Telor bungkus...
Dah lama x masak, teringin nak makan tu yg buat tuh...tapi kali ni letak lain sikit daripada biasa isi kat dalam tu..biasa letak ayam..tapi hari ni aku letak daging & isi udang...yang lain2 tu letak macam biasa jer...

Inilah dia rupanya....

 Tu dia isinya....
*
*

Dimakan bersama dengan sayur campur & ikan merah goreng....sedapp sungguh...tambah2 mkn masa nasi masih panas2 lagi...saper yg nak mkn silalah..jgn malu2...boleh tambah lagi nih!!!hi3x...




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..