Thursday, April 21, 2011

HaDiaH UntuK MifZaL

 Penantian anak teruna aku akhirnya berakhir juaaaa...dah lama dia tunggu saat ni...bukannya apa teruja dia nak menerima hadiah daripada mama & papa sebab janji nak bg hadiah kat dia sekiranya dah dapat membaca buku..& habiskan siliber annakkku dari buku 1- buku 8. Dari awl lagi dia dah bagitahu nak kereta control...mcmlah tak pernah beli...tak tahulah nak kata budak2 ni...rasanya kali ni dah termasuk yg ke 6 kali dah duk beli kereta mainan  ni kat dia...rasanya main tak sampai sebulan..hancur lebur.....mula2 bukan mainlah jaga eloklah sangattt..lama2 tak tahu kemana perginya remorte n kereta tu...hi3x...

Tapi mungkin kali ni lain sikit..tambah2 ini adalah hadiah yg dipintanya hasil daripada kesungguhan dia sendiri..kot2 jaga dengan elok...walaupon tak semahal barang mainan yg lain..harap dia hargainya....dan jaga nya dengan baik...mula2 beli bukan main seronok lah tu..tak sabar nak balik umah nak main...Budak2 ni kalau apa yg dia buat kita bg ganjaran & hadiah bukan main seronok lagi....tak sabar nak ke sekolah plak..tunggu hadiah daripada Cikgu plak...tak thlah nanti dapat apa....Doaku ,mudah2an anak ku Mifzal akan terus berjaya dalam hidupnya & menjadi ank yg baik buat mama & papa...

3 comments:

Zurina said...

Tahniah MIfzal...insyaAllah mg jd ank yg soleh n bjaya...amin3x. 5 thn?

Zurina said...

Tahniah Mifzal...mg jd ank yg soleh n bjaya...amin3x!...5 thn ek?

NoRmaSTuRa said...

Terima kasih Kak Zurinaa....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..