Wednesday, February 2, 2011

~ JoM P PaSaR MaLam~

Malam ni pasar malam kat bandar Tanah Merah ..
Kalau duduk kat umah aku ni,
taklah jauh sangat..rasa malas nak masak
&
cik hubby aku pon tak nak mkn nasi..
jadi dia suruh aku g beli makanan kat pasar malam jer.....
terasa nak makan sate & colek buah...
sementara menunggu cik hubby aku selesai solat magrib aku sempat berposing dulu..
bukannya apa, nak tinggal baby kat dia..
jauh sekali ler cik hubby aku kalau nak ajak dia g pasar malam..tak pernah nak..kalu nak mkn aper2 aku lah yg jadi tukang beli nyer....


Aksi yg tak berapa nak menggoda.....


ok tak???buat2 ok lah yer...biar tak ok pon....hi3x..

Align CenterDah ok...'kata anak aku..'mama comel doh.....kembanglah mama....

Senyuman ada makna ni...


Biarlah rahsia...hanya aku dan diriku....

Ha3x...
ini sajer yg tinggal....
tak sempat nak snap gambar awl2..
maklumlah, balik2 umah ank nangis..nak nyusu....hi3x..


Sate ni pon ini sajer yg tinggal..just beli RM 5, bukannya Align Centeraper..kat umah aku nih..tak boleh beli makanan byk2..
takder org yg nak berabiskan...
Minggu lepas pon dah beli sate...minggu ni sate lagi...
Inilah menu makan mlm kami kalau tak nak mkn nasi..padahal sate ni pon ada nasi jugak..hi3x...tapi nasi dia lain sikitlah.....kan?????hu3x..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..