Thursday, February 17, 2011

Nasi Lemak

Jeng..jeng..jeng.......
.Sepinggan nasi lemak utk sarapanku hari ni....


Memandangkan hari ni hari Jumaat , 
so..sudah menjadi rutin tugasku..nasi lemak ni aku buat utk dijual di pasar tani.
dan jugak menjadi breakfast aku hari ni....taklah susah nak msk atau nak beli lagi..hihi...
sengaja tak nak letak resepi di sini..yealah semua org pon th nasi lemak menunya sama sajer...
Yg bezanya sedap n tak sedap jer...
.kalau aku cakap sedap kan..takut nanti kata masuk bakul angkat sendiri palk..
So..
saper2 yg nak try nasi lemak aku ni sedap ke tidak...??
kena datang Pasar Tani kat Tanah Merah ...( Depan Pasaraya Saleem Aziz)
Setiap hari jumaat yer..Jgn lupa...!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..