Wednesday, February 2, 2011

~JeJaK KaSiH~

Detik 01.02.2011
telah menemukan 3 sahabat yg telah lama terpisah dek kerana masa & keadaan....
macam jejak kasih di TV 3 lah pulak!!!hi3xx...
sebetulnya memangla lama kami bertiga ni dah lama tak jumpa...sebelum bercerita dengan lebih lanjut lagi, eloklah kiranya aku memperkenalkan tuan empunya diri dulu....bagi 'glamour habis' gitu...kik3xx....
*
*
*

*
*
*

Yang pakai tudung pink tu, ..
yg comel lote tu nama dia saipura...kiranya kawan baik akulah...
kami sekelas masa tingkatan 1 sampailah tingkatan 5.
&
Yang pakai baju purple..muka 'cepores' semacam jer tu ..akulah tu...kui3xxx
Kami ni sekampung, tapi nama jer sekampung tapi setahun lebih tak jumpa...bila dah berumahtangga, punyai keluarga..masa tu terbatas org kata..tambah2 sekarang aku ada ank kecik,..lagilah susah nak berjala-jalan...

*
*
*

Align Center*
*
*

Sama cantik & sama comel..
yang pakai tudung pink ni bukan main lagi senyum dia..
sampai nampak gigi...dan yg sebelah dia plak tersenyum termeweb jer..
manis sekali dihiasi tahi alat di atas bibir tuh...hu3xx...
( jangan marah yer!!)

Yang sebelah aku ni plak..Faiza,..Teacher Faiza....
( yg tersenyum termeweb tadi )
Seingat aku kami last jumpa hari tu masa aku kahwin 7 tahun yg lepas..
lama betul tu....!!
dan kami dapat berjumpa hari ni sebab kebetulan abah dia beli umah kat Taman Barakah ni jugak...tidak jauh dari umah yg aku duduk ni...
Bila lama tak jumpa dah dapat berjumpa nih..macam2 cerita yg nak dikongsikan bersama...
masa berlalu terasa begitu singkat jer...
Takpelah Kepada Puan Saipura & Puan Faiza, harap kita dapat bertemu lagi...
dan aku nak mintak maaflah seandainya ada tersalah kata, tersasur bahasa semasa kita bercerita..almaklumlah bila lama x jumpa nih..mcm2 cerita yg nak diceritakan takut terlebih kata jer...Semoga persahabatan kita akan berkekalan hendaknya..
Amin..
*
*
*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..