Wednesday, May 4, 2011

Cucur Udang Lagi

Petang ni kat sini hujan....kalau hujan, perut mesti lapar..tambah2 Cik Hubby aku mintak buatkan cucur ni..tu aku cepat2 buatkan..nantikan takut merajuk jer..kalau dah merajukkan susah plak..kik3x....Dengan penuh kasih sayang nya aku pon masuklah dapur utk menyiapkan cucur ni...sambil duk memintas sikecik ..sambil aku duk menggoreng cucur...mak oii..bukan main letihlah ...yealah, si kecik taknak tidur, biasa kalau nk masuk dapur dia tidur..kalau tak nak kena memintaslah......habis semuanya disapu dgn baju..sekarang ni tengah mengengsot...tak pyh sapu lantai dah sekarang nih..habis disapunya......
Sambil jaga si kecik sambil memasak..Akhirnya siap jua cucur udangku yang lembut sekali...



Masih panas lagi nih...siap sedia dihidang..menunggu Cik Hubby & puter sulong ku balik dari mengaji Quran...makan dengan TTeh O panas..sedap jugak....Selamat Menjamu Selera Yea!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..