Monday, May 9, 2011

Hari ini..My Besday.....

Terharu, gembira & bermacam-macam lagi perasaan ini...bercampur aduk apabila mendapat wish besday daripada 2 insan yg amat ku sayang...pagi2 lagi Cik hubby & ank sulong aku nyayikan lagu besday utk aku....hi3x.....oooohhhh...sungguh terharunya.....Terima kasih my dear....i love you so much........& mana hadiahnya?????takder hadiah pon x per janji ingatan tu pon dah cukup....tapi macam yg dah lepas2 biasanya.....aku yg pergi beli sendiri..kalau nak harapkan dia beli memanglah tak ....biasanya dia bg duit suruh aku p beli sendiri apa yg aku nak..kdg2 tak best jugak kan mcm tu..x suprise org kata......Duk tengah pikir ni nak beli aper..jap lagi nak kuar p kedai ni....

Kepada kawan-kawan yg wish jugak..aku ucapkan terima kasih banyak2..semoga doa kalian akan di makbulkan oleh Allah S.W.T.Kepada mu Ya Allah, aku bersyukur kerana masih lagi memanjangkan usiaku sehingga ke hari ini, Kau limpahkanlah rahmat mu buat ku..semoga hari2 yg ku lalui sentiasa mendapar keberkatan..Amin....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..